Ga naar hoofdinhoud
Meest gestelde vragen (F.A.Q.'s)
Ja, indien nodig. De opzet van OpenDIS Cloud is om een laagdrempelige en intuïtieve applicatie te leveren. Doordat het een webapplicatie is kunnen we eenvoudig op afstand assisteren.
Indien er voldoende vraag is, ontwikkelen wij graag een koppeling met andere partijen. Wij geloven in samenwerken en krachten bundelen.
Ja, wij koppelen je Microsoft 365 account rechtstreeks, zodat e-mails continu verwerkt worden in OpenDIS. Er is geen Outlook meer nodig.
Ja, dat kan via OpenDIS veilig delen. Er wordt dan binnen OpenDIS een zogenaamde download link gemaakt, die standaard 2 weken gebruikt kan worden.
Ja, dat kan. OpenDIS wordt geleverd met een standaard “mappen set”, deze noemen wij rubrieken. Je kunt zelf rubrieken en subrubrieken toevoegen.

Aanvullend bieden we de mogelijkheid om met geautomatiseerde labels te werken, zodat je documenten eenvoudiger kunt terugvinden.

Ja, de staat op de ontwikkellijst voor kwartaal 2 in 2024.

Gebruikers van OpenDIS Cloud hebben toegang tot een wensenlijst waar alle gebruikers hun wensen op kunnen zetten. Elke wens kan voorzien worden van feedback en “likes”, zodat we inzichtelijk krijgen welke wens daadwerkelijk veel gevraagd en ondersteund wordt.

Ja, controlelijsten kunnen zelfs automatisch gevuld worden met de functie “labels”.
Ja, dat kan.

Rubriceren gaat niet wanneer je deze type bestanden upload. Wanneer de bestanden ontvangen worden via de e-mailkoppeling, kan de afzenderinformatie gebruikt worden en wordt de mail inclusief bijlages gekoppeld aan de afzender.

Ja, als documenten in batch worden gescand, kun je ze scheiden met een OpenDIS scheidingsvel.
Ja, de gehele tekst van documenten wordt opgeslagen in een daarvoor geschikte zoekdatabase. Het tonen van deze data is nog niet mogelijk. Deze functionaliteit wordt kwartaal 1 2024 toegevoegd.
Ja, dat wordt mogelijk in de versie die we kwartaal 1 2024 hopen uit te rollen.
Ja, als je de OpenDIS adminrechten hebt kun je zelf gebruikers toevoegen en deactiveren. Tevens kun je zelf bepalen welke rol een gebruiker heeft (bijv: postverwerker, gebruiker en admin).
Het hoofdaccount heeft standaard 25GB opslag. Bij iedere extra OpenDIS gebruiker wordt je digitaal archief uitgebreid met 7GB opslag.
Ja, je digitaal archief kan uitgebreid worden in stappen van 30GB. Bij iedere extra OpenDIS gebruiker wordt je digitaal archief uitgebreid met 7GB opslag.
Ja, onze software wordt gemaakt en gehost bij Linfosys en zij zijn vanaf 2016 in het bezit van een geldig ISO27001 certificaat.
Ja, wij werken met 2FA, dat is onderdeel van de integrale veiligheid van OpenDIS.
Ja, alle data binnen OpenDIS kan tot 50 dagen geleden teruggezet worden. En ons platform wordt op 3 verschillende methodes geback-upt.
Wij slaan deze data op: voor- en achter naam, voorletters, tussenvoegsels, iban, straatnaam, postcode en woonplaats.

Daar wij een data verwerkend bedrijf zijn slaan wij alle teksten op die herkend worden op basis van OCR van de data die ons wordt aangeboden. Je kunt meer lezen in ons privacy beleid(klik hier)

Back To Top