Ga naar hoofdinhoud
Remote support

Het kan zijn dat we je scherm willen overnemen om onze support te optimaliseren. Dat doen wij met behulp van de remote-support tool “TeamViewer”. Daarvoor dienen de volgende stappen gevolgd te worden:

Geef je wachtwoord niet door aan anderen. OpenDIS zal je nooit om je wachtwoord vragen.
1
2
Open TeamViewer

Open je download “TeamviewerQS.exe”. Als je deze al vaker hebt gedownload kan er zijn dat er (1) of (X) achter de naam van het bestand staat.

3
Naam invoeren

In TeamViewer kun je je naam invoeren. Zo zien wij in ons scherm wie wij kunnen helpen.

4
Autorisatie
Onze servicedesk zal telefonisch vragen of je scherm gedeeld mag worden, daarna verschijnt de vraag of wij je scherm mogen overnemen op je beeld.

Meer over OpenDIS

F.A.Q.
Lees de meest gestelde vragen.

Kennisbank
Lees en leer meer over hoe OpenDIS werkt.

OpenDIS
Tijvoortsebaan 9a
5051 PV Goirle
085-0761950
  info@opendis.nl

Support
  support@opendis.nl

Back To Top