Skip to content
Kennisbank - Menu overzicht

Algemeen

Aan de linkerkant van het scherm vind je het menu. Met een klik op het ‘hamburger’-icoontje kun je het menu tonen of verbergen.

Menu voor gebruikers

Het menu is verdeeld in drie uitklapbare delen. Onderaan zie je de knoppen Hulp en Tour. Met deze knoppen ga je snel naar de kennisbank of start je een interactieve rondleiding.”

Mijn

Hierin vind je jouw persoonlijke menu items inclusief tellers van de aantallen documenten (of taken) die in de menu onderdelen te vinden zijn.

  • Taken
    Dit onderdeel is alleen zichtbaar als de functie taken binnen jouw organisatie is ingeschakeld.
  • Inbox
    Hier zie je de documenten die voor jou beschikbaar zijn. Wil je de inbox van een collega bekijken? Ga dan via Menu Documenten → Inbox (klik hier voor meer uitleg).
  • Wachtrij
    Hier staan documenten die (nog) niet aan een dossier zijn gekoppeld.
    Deze zijn door jou geüpload, automatisch aan jou toegewezen via de M365 e-mailkoppeling of via de OpenDIS for Outlook Add-in.
Documenten

Hierin vind je menu items die voor de hele organisatie gelden. Deze zijn ook met filters in te stellen op andere gebruikers en dossier groepen mits je daar de rechten toe hebt.

  • Inbox
    Documenten die jij kunt inzien. Als je de juiste rechten hebt, kun je hier ook de inbox van collega’s bekijken.
  • Wachtrij
    Documenten die (nog) niet aan een dossier zijn gekoppeld.
  • Alles
    Een overzicht van alle documenten waar jij toegang toe hebt.
  • Verwijderd
    Documenten die zijn verwijderd. Let op: deze worden na 30 dagen automatisch en definitief verwijderd.

Menu als beheerder

Als beheerder zie je, naast de gewone gebruikersmenu’s, twee extra onderdelen die je kunt uitklappen: Taken en Beheer.

Taken
  • Overzicht
    Een totaaloverzicht van alle taken die binnen jouw organisatie zijn aangemaakt.
Beheer
  • Mijn bedrijf
    Beheer de bedrijfsgegevens en stel de functies van OpenDIS in voor de hele organisatie.
  • Gebruikers en rechten
    Beheer gebruikersaccounts en pas de rechten per gebruiker aan.
  • Dossiers
    Bekijk alle dossiers en de bijbehorende gegevens die binnen OpenDIS beschikbaar zijn.
  • Importeren
    Dit menu is tijdelijk aanwezig wanneer er een import moet plaatsvinden uit een ander pakket naar OpenDIS.
  • Koppelingen
    Stel integraties met externe diensten in en beheer de beschikbare koppelmogelijkheden.
  • Sjablonen
    Beheer en wijzig bedrijfssjablonen. Hier zie je ook welke mastersjablonen zijn in- of uitgeschakeld.
  • Kenmerken
    Beheer van afzenders, rubrieken, labels en e-mailadressuggesties.
  • Logs
    Toegang tot de technische auditlog binnen OpenDIS.
  • Export
    Voor in situaties waarin documenten via een API ontsloten en uitgelezen moeten kunnen worden. Deze functie wordt aangezet door onze support medewerkers op aanvraag via support@opendis.nl.
Back To Top